Regulamin

I. INFORMACJE OGÓLNE

 

1. Właścicielem sklepu internetowego jest Firma:

ASTER LI Lidia Drzewiecka
ul.Bełzy 4
02-495 Warszawa


2. Biuro, Hurtownia i Sklep Firmy ASTER LI znajdują się w Warszawie przy ul.Bełzy 4.

adresy e-mail:

aster@aster-bal.com.pl

biuro@aster-bal.com.pl

 

II. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

 

1. Zamówienia można składać przez sklep internetowy www.aster-bal.com.pl
2. Warunkiem składania hurtowych zamówień przez sklep niezbędna jest rejestracja Firmy w naszym sklepie.
3. Zamówienia hurtowe można również składać e-mailem na adres: biuro@aster-bal.com.pl
4. Zamówienia złożone w dni powszednie są realizowane tego samego lub następnego dnia w zależności od ilości zamówień.
5. Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwy kontakt z klientem.
6. Firma ASTER LI nie ponosi odpowiedzialności za złe podanie rozmiarów i wynikające z tego faktu reklamacje. W takiej sytuacji wszelkie poprawki są możliwe na koszt zamawiającego.
7. ASTER LI zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.
8. Ze względu, że Firma ASTER LI funkcjonuje również jako Hurtownia stany podane w sklepie internetowym mogą się różnić od rzeczywistych.
9. ASTER LI wystawia faktury VAT. W przypadku zakupów hurtowych klient otrzymuje ceny hurtowe netto.
10. Prosimy o dokonywanie przemyślanych zakupów w naszym sklepie stacjonarnym. Zwrotów nie przyjmujemy.

 

III. WYSYŁKA I ZAPŁATA

 

1. Zamówione towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem firmy przewozowej "DPD". Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień.
2. Termin dostawy zamówionych towarów z reguły wynosi od jednego do trzech dni roboczych, o ile podczas zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy Firmą ASTER LI, a Kupującym.
3. Koszt przesyłki kurierskiej na terenie całej Polski wynosi 18,99 zł brutto, w przypadku zamówienia powyżej 299 zł brutto koszt transportu pokrywa Firma ASTER LI.
4. Zapłata za towar uiszczana jest gotówką kurierowi, o ile nie nastąpiły inne ustalenia odnośnie zapłaty za towar z Firmą ASTER LI.
5. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i ewentualnie następuję zamiana na inny.
6. Istnieje również możliwość wysłania towaru za granicę. Koszt takiej przesyłki jest wyliczany indywidualnie w zależności od wagi paczki.

 

UWAGA!! JEDYNIE ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE DO GODZ. 13:00 BĘDĄ WYSŁANE TEGO SAMEGO DNIA !

 

IV. ZWROT TOWARU, WYMIANA I REKLAMACJE


1. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem Firmy ASTER LI, konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu do siedziby ASTER LI, ul. Bełzy 4, 02-495 Warszawa, wraz z dowodem zakupu.
2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów w przesyłce będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z doręczającym protokołu reklamacyjnego.
3. Czas na dokonanie zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym to 14 dni - do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dokument potwierdzający fakt zawarcia umowy (np. paragon) oraz formularz odstąpienia od umowy.
4.Podstawą każdego zwrotu jest dowód zakupu (paragon). Prosimy o dołączenie paragonu oraz formularza odstąpienia od umowy. Zawarty w przesyłce formularz oraz paragon usprawni oraz przyśpieszy procedurę zwrotu, dzięki czemu szybciej otrzymają Państwo zwrot za odstąpienie od umowy.
5.Zwracamy się z prośbą o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania w jakich Państwo je otrzymali, wraz z całym kompletem metek.

 

 

UWAGA! Dokument zakupu ( faktura lub paragon ) zawsze znajduję się pod listem przewozowym na przesyłce !